shop-husqvarna.ro
Site-ul shop-husqvarna.ro („Website-ul”) este proprietatea Husqvarna Pădure & Grădină S.R.L. (“Societatea”) cu sediul social în Şoseaua Odăi, nr. 33-37, cod poştal 013601, Sector 1, Bucureşti, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J1993007173408, Cod Unic de Înregistrare RO4381854, denumită pe parcursul acestor Termeni și Condiții, " Husqvarna Pădure & Grădină SRL ".
Termenii și Condițiile (T&C) vizează întreaga gamă de produse și servicii promovate și oferite spre vânzare pe Website-ul nostru. Produsele și serviciile promovate și oferite spre vânzare pe Website vor fi denumite pe parcursul acestor Termeni și Condiții „Produsele”.
Website-ul poate fi folosit de orice Client care îndeplinește următoarele condiții:
(i) este o persoană fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate de exercițiu deplină,
(ii) orice reprezentant al unei persoane juridice înmatriculate și funcționând în conformitate cu legile din România, acționând în numele și pe seama persoanei juridice,
(iii) orice persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale, liber profesionişti, persoane fizice care desfăşoară activităţi în mod independent, asocieri şi alte entităţi cu sau fără personalitate juridică care accesează, comandă sau achiziționează Produse prin intermediul Websiteului, denumit pe parcursul acestor Termeni și Condiții ”Client”. Întrucât website-ul oferă spre vânzare produse a căror utilizare impune o diligență suplimentară, din rațiuni de siguranță a utilizării, plasarea comenzilor pe website este permisă doar pentru utilizatorii care au împlinit vârsta de 18 ani. În cazurile excepționale în care vom lua cunoștință de faptul că a fost plasată o comandă de către un utilizator care nu a împlinit vârsta de 18 ani, Societatea va sista procesarea comenzii. La plasarea comenzii, utilizatorii se obligă să furnizeze date exacte și veridice privind îndeplinirea condiției vârstei minime de 18 ani. Răspunderea pentru furnizarea unor date neveridice aparține în exclusivitate reprezentanților legali ai minorilor. Utilizatorii care nu au împlinit 18 ani sunt, astfel, rugați în mod ferm să nu se înregistreze pe website și să nu plaseze comenzi.
Termenii și Condițiile definesc condițiile de utilizare a Website-ului, precum și condițiile contractuale ce guvernează relația dintre Husqvarna Pădure & Grădină SRL și Clienții săi care achiziționează Produse prin intermediul platformei shop-husqvarna.ro, în vederea îmbunătățirii oricărei experiențe a Clientului cu privire la serviciile oferite. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, Clientul este de acord că:
Prin accesarea și utilizarea Website-ului clientul ia cunoștință de și acceptă prezentele Termeni și Condiții, precum și celelalte politici relevante pentru Website, bifând căsuța ”Sunt de acord cu Termenii și Condițiile”. Pentru folosirea în bune condiții a Website-ului, Clientul are obligația de a citi cu atenție și de a respecta Termenii și Condițiile, precum și orice alte politici relevante ale platformei, așa cum acestea sunt disponibile spre consultare în cadrul Website-ului sau vor fi notificate Clientului la un anumit moment.
Prin continuarea utilizării Website-ului după accesare, Clientul confirmă că a citit și a acceptat acești Termeni și condiții precum și orice alte politici relevante ale platformei în totalitate și fără rezerve, îndeplinind condițiile stipulate în cuprinsul acestui document.
În cazul în care Clientul nu este de acord cu Termenii și Condițiile sau orice alte politici relevante ale platformei, acesta va înceta imediat utilizarea platformei.
Husqvarna Pădure & Grădină SRLîși rezervă dreptul de a modifica unilateral în orice moment Termenii și Condițiile aplicabile utilizării Website-ului, precum și orice alte politici relevante, Clientul urmând a fi înștiințat despre faptul operării unor modificări asupra Termenilor și Condițiilor la momentul primei accesări a Website-ului, ulterior modificării Termenilor și Condițiilor de către Husqvarna. Continuarea utilizării Website-ului în orice fel, inclusiv prin comandarea și achiziționarea de Produse, ulterior modificării Termenilor și Condițiilor reprezintă acceptul Clientului cu privire la modificările efectuate. Termenii și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei utilizări a Website-ului începând cu ziua modificării acestora. Modificările aduse Termenilor și Condițiilor vor fi aplicate oricărei comenzi începând cu momentul în care acestea sunt încărcate pe Website.
Ultima actualizare a prezentelor Termeni și Condiții a fost efectuată în data de 15.09.2025.
Website-ul este accesibil clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor în care se efectuează operațiuni de mentenanță. Husqvarna Pădure & Grădină SRL își rezervă dreptul de a întrerupe unilateral accesul la Website (integral sau parțial), în orice moment, cu notificarea imediată a utilizatorilor, prin mesaj afișat pe Website la momentul accesării. Husqvarna Pădure & Grădină SRL nu poate fi ținut răspunzător față de Client și/sau față de terțe persoane pentru lipsa de funcționalitate sau pentru funcționarea neconformă a Website-ului.
În principiu, toate produsele listate în magazinul online accesibil pe website sunt disponibile pentru plasarea comenzilor online. Cu toate acestea, există posibilitatea ca, din cauza unor erori materiale ori tehnice sau întârzieri în actualizarea conținutului website-ului, anumite produse să nu mai fie disponibile, cu consecința imposibilității acceptării comenzii. Societatea nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea de achiziționare a acestor produse.
Depunem toate eforturile pentru a asigura o corespondență cât mai exactă din punct de vedere vizual, tehnic și calitativ între produsele prezentate în magazinul online și produsele livrate ulterior plasării comenzilor dvs. Se poate, totuși, întâmpla ca produsele livrate să arată ușor diferit de cele din sugestiile de prezentare de pe website, fără ca aceste mici diferențe să privească specificațiile și funcționalitățile tehnice ale produsului, care sunt publicate pe website. Societatea nu își asumă răspunderea pentru aceste eventuale mici diferențe privind aspectul vizual, câtă vreme marca și modelul produsului, precum și specificațiile tehnice ale acestuia coincid cu informațiile publicate pe website pentru produsul comandat.
Husqvarna Pădure & Grădină SRL este specializat în vânzarea întregii game de produse, acoperind diverse categorii, precum:
Produsele resigilate sunt acele produse funcționale care fie au fost testate, fie doar expuse pe raft anterior vânzării. Produsele resigilate sunt funcționale însă se comercializează la un preț mai mic față de produsele sigilate si vor fi semnalizate pe Website în mod corespunzator.
Perioada de garanție este specificată pentru fiecare produs resigilat. Eventuale daune ușoare ale produsului vor fi luate la cunoștință de către client în momentul achiziției produsului resigilat. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui produs resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii.
Produsele resigilate nu beneficiază de eventualele promoții/oferte; de asemenea, există posibilitatea ca pachetul să nu conțină toate accesoriile originale, documentația, cd-uri cu drivere sau părți din ambalajul original. Recomandăm verificarea imediat după recepție a acestor Produse.
Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi termene de retur ca si celelalte produse, respectiv 14 zile.
Produsele recondiționate s-au aflat în posesia unui alt client și au fost ulterior returnate și readuse în parametrii inițiali de funcționare. Produsele recondiționate pot avea semne slabe de uzură sau zgârieturi. Acest tip de produse se gasesc in categorii speciale marcate pe Website.
Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs reconditionat. Eventuale daune usoare ale produsului vor fi luate la cunostinta de catre client in momentul achizitiei produsului reconditionat.
Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produsresigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii.
Produsele recondiționate nu beneficiază de eventualele promoții/oferte care însoțesc Produsele noi; de asemenea există posibilitatea ca pachetul să nu conțină toate accesoriile originale, documentația, cd-uri cu drivere sau părți din ambalajul original.
Recomandam verificarea imediat după recepție a acestor Produse.
Produsele recondiționate beneficiaza de aceleasi termene de retur ca si celelalte produse, respectiv 14 zile.
Crearea și editarea unui Cont de către Client
Pentru efectuarea de cumpărături prin intermediul shop-husqvarna.ro, Clientul poate comanda atat ca utilizator inregistrat (trebuie în prealabil să își creeze un cont), cat si ca visitator (utilizator fara cont).
Clientul va putea vizualiza toate Produsele din fără crearea sau logarea întru-un cont.
Pentru a-și putea crea contul de utilizator, Clientul trebuie să furnizeze următoarele informații: nume, prenume și adresă de e-mail, prin care dorește să poarte corespondența cu Husqvarna. Suplimentar furnizării informațiilor obligatorii prezentate anterior, Clientul trebuie să indice o parolă pe care o va utiliza ulterior la accesarea contului.
Pentru finalizarea creării contului este obligatorie confirmarea contului prin accesarea si validarea link-ului primit pe email.
Adresa de email asociată unui cont client nu se poate modifica ulterior creării contului.
Website-ul permite Clientului să-și recupereze parola prin meniul Intră în cont → Am uitat parola. În acest caz, Clientului îi este trimis un email pentru confirmarea modificarii parolei. După confirmarea actiunii prin email, Clientul are posibilitatea de a-și alege o nouă parolă.
Clientul este în întregime responsabil pentru menținerea securității și confidențialității contului și parolei și este responsabil pentru toate activitățile și conduita sa sau a oricărei alte persoane care acționează în cadrul Website-ului prin intermediul Contului. Clientul este de acord să notifice Husqvarna Pădure & Grădină SRL imediat cu privire la orice suspiciune de utilizare neautorizată a Contului sau cu privire la orice suspiciune legată de o posibilă breșă de securitate.
Husqvarna Pădure & Grădină SRL sau reprezentanții săi nu vor fi responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizării Contului de către o altă persoană, cu sau fără permisiunea Clientului, din motive străine de obligațiile legale care revin deținătorului platformei.
Clientul este răspunzător pentru orice pierderi cauzate Husqvarna Pădure & Grădină SRL sau oricărei terțe părți ca urmare a utilizării Contului de către o altă persoană.
Parola nu va fi folosită pentru efectuarea de plăți. Parola va fi folosită doar în scopul înregistrării Clientului și creării unui Cont Website-ului.
Clienții sunt obligați sa furnizeze date reale, exacte si complete așa cum este indicat și în formularul de înregistrare și să reînnoiască, ori de câte ori este necesar, datele de înregistrare pentru a fi reale, exacte și complete în orice moment. Actualizarea datelor aferente Contului se realizează din meniul contului de utilizator. In cazul furnizării de către Client a unor informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Husqvarna Pădure & Grădină SRL își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa Contul și de a refuza toate încercările curente sau viitoare de folosire a serviciilor Site-ului, fără nicio despăgubire față de Client.
Ofertele de Produse si prețurile afișate pe Website-ul shop-husqvarna.ro sunt valabile atâta timp cat sunt vizibile și în limita stocului disponibil. In cazul in care un anumit produs este indisponibil, acest aspect va fi afisat corespunzator pe Website. In cazul în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost afișate in mod eronat pe Website-ul shop-husqvarna.ro, ne rezervăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp posibil despre această situație, aceasta discrepanta neatragand dupa sine nici o obligație contractuala a Website-ul shop-husqvarna.ro.
Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe Website-ul shop-husqvarna.ro și prin prezența butonului „Adăugare în coș”, în dreptul acestora. Simplul fapt de a adăuga în coș Produse nu reprezintă validarea automată a comenzii si rezervarea produselor, existând posibilitatea ca între momentul adăugării Produsului în cos, și momentul validării Comenzii de către Client, sa se constate ca Produsul/Produsele sunt indisponibile, sau pretul aceastora sa sufere modificari, Website-ul shop-husqvarna.ro nefiind raspunzator pentru aceasta.
În cazul în care ulterior adăugării în coș a unui Produs, acesta devine indisponibil, Clientul va fi informat în mod corespunzător.
Husqvarna Pădure & Grădină SRL poate să ofere Clientului opțiuni de Produse similare, Produsului devenit indisponibil. Clientul poate să aleagă să adauge în coșul de cumpărături unul dintre Produsele similare prezentate de către Husqvarna Pădure & Grădină SRL sau poate să refuze Produsele prezentate de către Husqvarna.
Stocul produselor pe Website-ul shop-husqvarna.ro se actualizeaza la intervale regulate.
6.1 Prețurile Produselor prezentate pe Site-ul Shop-husqvarna.ro sunt exprimate în RON și au toate taxele incluse, excluzând costul de livrare și taxa de greutate, după caz, care sunt evidențiate separat.
Costurile de transport vor fi aduse la cunoștința Clientului înainte de momentul finalizării comenzii. Livrarea este gratuită pentru fiecare comandă plasată pe site.
Preturile aplicabile sunt cele afișate pe Website-ul Shop-husqvarna.ro în momentul validării comenzii de către Client. Preturile includ T.V.A., iar toate modificările legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe se vor reflecta în prețul Produselor prezente pe Website-ul Shop-husqvarna.ro în momentul intrării în vigoare a actului normativ referitor la T.V.A.
6.2. Plasarea Comenzii și încheierea contractului de vânzare
In vederea efectuarii si inregistrarii unei comenzi, Clientul trebuie sa urmeze instrucțiunile afisate pe Website-ul Shop-husqvarna.ro. În etapa de plasare a comenzii, Clientului i se va pune la dispoziție o sinteză a informațiilor legate de comandă: (lista produse comandate, cost produse, cost transport, reduceri/discounturi (dacă este cazul), total de plata, adresa de livrare selectată, tip de livrare selectat, adresa de facturare, modalitatea de plata), iar aceasta se plaseaza printr-un click pe butonul “Finalizează comandă”.
Comenzile nefinalizate prin apăsarea butonului ”Finalizeaza comanda” se consideră neinregistrate. Simplul fapt de a adăuga Produse în coșul de cumpărături nu echivalează cu plasarea comenzii și nu creează nicio obligație pentru Husqvarna Pădure & Grădină SRL de a proceda la validarea comenzii si livrarea Produselor. In momentul plasarii comenzii de catre client, comanda are status „înregistrat”. Husqvarna Pădure & Grădină SRL confirmă plasarea, respectiv înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații: lista cu articolele comandate, preturile Produselor, tipul de livrare, adresa pentru livrare; costul de transport.
Husqvarna Pădure & Grădină SRL poate solicita informații suplimentare despre comandă, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la adresa la care să fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. În acest caz, comanda va fi validată și contractul de vânzare va fi considerat încheiat doar la data primirii noilor informații solicitate. În cazul nefurnizării de către Client a informațiilor suplimentare solicitate, contractul de vânzare nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Husqvarna Pădure & Grădină SRL, neavând obligația de a onora comanda respectivă.
Plasarea comenzii nu garantează automat și livrarea tuturor Produselor din comanda plasată, fiind necesar ca respectiva comanda sa fie validata de catre Husqvarna Pădure & Grădină SRL. Astfel, în cazul în care anumite Produse din comandă sunt indisponibile (insa, din eroare, acest aspect nu a fost afisat corespunzator pe Site), acest aspect fiind constatat între momentul plasarii comenzii și momentul transmiterii emailului de confirmare care reprezintă acceptarea comenzii, Husqvarna Pădure & Grădină SRL va notifica Clientul în acest sens, solicitând validarea comenzii fără Produsele indisponibile, prin transmiterea unui e-mail de confirmare a listei de Produse. În cazul nefurnizării de către Client a confirmării listei de Produse fără Produsele indisponibile, se considera ca acesta nu si-a exprimat acordul pentru modificarea, respectiv validarea comenzii, prin urmare contractul de vânzare cu privire la Produsele rămase în comandă și disponibile nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Husqvarna Pădure & Grădină SRL neavând obligația de a onora comanda respectivă. O comanda deja anulata nu mai poate fi reactivata, fiind necesara plasarea unei noi comenzi pe Website-ul Shop-husqvarna.ro, in vederea pregatirii si livrarii.
Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Website-ului Shop-husqvarna.ro.
Limitarea cantităților per comandă:
Pentru anumite produse listate pe site-ul shop-husqvarna.ro, ne rezervăm dreptul de a impune limite cantitative per comandă, în special în urmatoarele situatii:
Orice limitare cantitativă va fi afișată clar înainte de finalizarea comenzii, în coșul de cumpărături, astfel încât clientul să poată lua o decizie în cunoștință de cauză și va fi aplicabilă tuturor clienților în mod nediscriminatoriu. Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste limite în funcție de disponibilitatea stocurilor, fără notificare prealabilă. Cu toate acestea, ne angajăm să respectăm drepturile consumatorilor și să furnizăm toate informațiile necesare înainte de finalizarea comenzii.
Clientul are posibilitatea de a urmări statusul comenzilor sale de pe Website-ului Shop-husqvarna.ro, accesând rubrica „Contul meu”. Istoricul tranzacțiilor efectuate între Husqvarna Pădure & Grădină SRL, pe de o parte, și Client, pe de altă parte, va putea fi consultat în orice moment pe Website-ului Shop-husqvarna.ro în rubrica ”Contul meu”.
6.3. Plata Produselor
Plata comenzilor realizate se poate efectua online, prin intermediul procesatorului de plati ING Pay. Toate sumele platite de un Client online cu cardul pentru achizitia de Produse prin intermediul Website-uI Shop-husqvarna.ro vor fi virate de furnizorul de servicii de procesare de plati in contul Husqvarna Pădure & Grădină SRL.
Toate tranzacțiile bancare de pe Website-uI Shop-husqvarna.ro vor fi efectuate într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online.
In cazul platilor online cu cardul pentru achizitia de Produse prin intermediul Website-uIui Shop-husqvarna.ro:
6.4 Livrarea Produsului
Clientul are posibilitatea de a opta între următoarele metode de livrare a Produselor:
Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul shop-husqvarna.ro va avea loc in termen de 24-72 h sau 3-5 zile lucratorare. Pot interveni situații independente de noi iar livrarea poate dura până la 7 zile lucrătoare, in intervalul 09:00 - 17:00 (Luni-Vineri) în cazuri exceptionale.
Clientul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă.
În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său.
Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Husqvarna Pădure & Grădină SRL nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.
Produsele vândute de Husqvarna Pădure & Grădină SRL sunt livrate la adresa indicată de Client, pe teritoriul României și este asigurată de către Husqvarna Pădure & Grădină SRL, prin partenerii contractuali - prestatori de servicii de curierat – denumiți „Curieri”. Prin plasarea comenzii, dacă optați pentru livrarea comenzii la domiciliu, înțelegeți faptul că este necesar să transmitem datele de livrare pe care ni le-ați furnizat (nume, adresă de livrare și număr de telefon) către partenerii contractuali ai Husqvarna Pădure & Grădină SRL care efectuează serviciile de livrare (e.g., societăți de curierat) și confirmați că sunteți de acord să primiți informații privind livrarea direct de la operatorii respectivi și să fiți contactați de către aceștia în legătură cu livrarea. Dacă selectați ridicare personală din magazin, Husqvarna Pădure & Grădină SRL va livra Produsele la magazinul de vânzare cu amănuntul selectat. Distribuitorul vă va contacta după inspecția și asamblarea Produselor, atunci când acestea sunt pregătite pentru ridicare.
De asemenea, în măsura în care la plasarea unei comenzi alegeți să furnizați date de livrare care includ datele de contact ale unei terțe persoane (spre exemplu, un membru al familiei indicat drept persoană de contact pentru livrarea coletului), vă rugăm să vă asigurați că datele au fost furnizate cu acordul respectivei persoane și că aceasta a fost informată în prealabil despre condițiile în care au loc prelucrările de date conform Politicii de confidențialitate.
La solicitarea Husqvarna Pădure & Grădină SRL sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, dacă este necesar, prin prezentarea unui act de identitate (fără însă ca aceste date să fie colectate) și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare. Această verificare poate fi necesară în special în cazul comenzilor preplătite, pentru a exista certitudinea că livrarea se face destinatarului corect.
În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi livrată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier a numărului comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus. În cazul livrării la o locație aleasă de către Client, în situația în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.
Clientul sau persoana desemnată se obligă să verifice livrarea, starea Produselor și să semneze documentul de livrare prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre Produsele livrate (cum ar fi denumire Produs, cantitate, preț).
Husqvarna Pădure & Grădină SRL se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor in maxim 14 zile lucratoare de la primirea acestora.
În ipoteza în care data și ora de livrare selectate de către Client nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către Client, respectiv prin intermediul poștei electronice (adresa de email) sau SMS.
În caz de întârziere a livrării Produselor comandate, Husqvarna Pădure & Grădină SRL sfătuiește Clientul să anunțe această întârziere contactând Serviciul Relații cu Clienții pentru a putea găsi soluția optimă în vederea livrării Produselor.
Pentru întârzieri la livrare mai mari de trei (3) zile lucrătoare raportat la termenul de 14 zile menționat anterior, exceptând cazurile de forță majoră, astfel cum sunt definite în Termeni și Condiții sau imposibilitatea funcționării Website-uI Shop-husqvarna.ro care nu a permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptățit să ceară anularea comenzii printr-un e-mail transmis la adresa contact@shop-husqvarna.ro sau la numărul de telefon al Serviciului de Relații cu Clienții +4021.352.18.02.
Ulterior primirii coletului, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciul Relații cu Clienții in termen de cel mult 14 de zile calendaristice, apelând numărul de telefon din sectiunea "Contact" sau prin email la adresa contact@shop-husqvarna.ro pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.
Dacă produsele nu se prezinta conform asteptarilor sale, clientul are posibilitatea de a le returna în termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului, conform dispozitțiilor prezentului document.
Produsele returnate nu trebuie să fie deteriorate sau uzate şi trebuie să conțină toate etichetele, atât interioare cât si exterioare.
7.1 In cazul Produselor vandute de Site-ul Shop-husqvarna.ro pentru comenzile online:
7.2 Regula: Clientul trebuie sa efectueze returul in contul sau de client de pe Website-ul Shop-husqvarna.ro si sa astepte ca produsele sa fie ridicate de un curier de la domiciliul acestuia, fara costuri suplimentare pentru client. Costurile de transport vor fi suportate de Husqvarna Pădure & Grădină SRL online.
7.3 In cazul în care Clientul solicită returnarea în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele vouchere care au însoțit Produsul pe care doreste sa-l returneze. In cazul în care clientul opteazã sã returneze Organizatorului produsele achiziţionate şi indicate pe bonul fiscal în baza căruia a primit cuponul de cumpãrãturi Husqvarna Pădure & Grădină SRL, clientul este obligat să returneze şi cuponul primit, acesta fiind anulat din oficiu sau scazuta contravaloarea acestuia în cazul în care a fost utilizat. In cazul returului achitat partial prin voucher, valoarea voucherului returnat se regaseste in detaliile comenzii, fara a se putea echivala in bani valoarea sa.
7.4 Rambursarea prețului
Rambursarea sumei de bani se face folosind aceeași modalitate de plată ca şi cea folosita pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de rambursare (art. 14 alin. (3) lit. c) din Ordonanță de urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri). Rambursarea prețului produsului se va face la prețul înscris pe documentul de vanzare aferent produsului returnat, indiferent de fluctuațiile de valoare ale acestuia.
Excepție: Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora din motive imputabile Clientului, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Dispozițiile art. 7.4.9 rămân aplicabile.
7.4.1 In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli: daca pretul Produsului a fost achitat de catre Client, acestuia i se va rambursa respectivul pret în 14 zile de la data la care Clientul informează Husqvarna Pădure & Grădină SRL asupra decizieisale de retragere din Contract, cu condiția ca returul sa fie permis de lege. Clientul nu va plăti niciun fel de comisioane în urma rambursării.
7.4.2 Rambursarea pretului produsului returnat se va face prin transfer bancar, intr-un cont IBAN furnizat de client sau prin emiterea unui voucher de cumparaturi.
7.4.3 Husqvarna Pădure & Grădină SRL își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la receptionarea cantitativa si calitativa a produselor vândute sau expediate. Această rezerva nu se aplică în cazul în care produsele sunt ridicate de Husqvarna Pădure & Grădină SRL de la Client.
7.4.4 Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Website-ul Shop-husqvarna.ro la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzată. Banii se vor returna in contul clientului doar dupa ce produsele ce fac obiectul returului se vor analiza din punct de vedere cantitativ si calitativ si cererea de retur se va procesa de catre persoanele abilitate. In cazul in care coletul de retur nu face obiectul cererii plasare de catre client, acesta va fi returnat clientului, iar costurile expeditiei vor fi suportate de client.
7.5 Criterii de eligibilitate
Clientul are posibilitatea de a efectua retur pentru produsele care sunt eligibile conform criteriilor mentionate mai jos, in termenul mentionat.
Produs eligibil: se află în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate:
7.6 Produsul returnat trebuie sa fie însotit de certificatul de garanție, precum și de toate documentele cu care a fost livrat Produsul si trebuie sa contina toate etichetele atat exterioare cat si interioare.
Totodata, returnarea produsului trebuie facuta cu eventualele cadouri care au însoțit produsul pe care doreste sa-l returneze, precum și orice accesorii ale acestuia.
7.7 Dispoziții specifice
7.7.1 Pentru articolele Sezoniere (articolele de gradină), a căror solicitare de retur a fost înregistrată, suma platită se va rambursa dupa ce articolele vor fi returnate și returul se va procesa. Procesarea returului presupune analiza calitativă si cantitativă a articolelor returnate. În cazul în care produsele returnate nu corespund din punct de vedere calitativ, Husqvarna Pădure & Grădină SRL își rezerva dreptul de a nu aproba rambursarea banilor și de a analiza fiecare speta in parte, pentru o cât mai transparentă procedură de retur.
7.7.2 În cazul în care articolul returnat nu corespunde cu articolul menționat in cererea de retur plasată de către client, rambursarea banilor nu se va efectua și produsul primit se va returna clientului. Daca se doreste din partea clientului rambursarea produsului corect, cheltuielile suplimentare privind taxa de transport sunt suportate de către client
7.7.3 Solicitarea de retur pentru un produs constatat deteriorat trebuie sa se realizeze in timpul cel mai scurt ulterior receptiei lui, nu mai tarziu insa de 14 zile de la livrarea produsului. Solicitarile de retur cauzate de o deterioare de natura fizica plasate dupa 14 zile de la livrarea produsului, vor intra intr-un proces de solutionare a unui caz de retur.
7.7.4 Produsele de pe Website pot prezenta uneori caracteristicile materialelor naturale utilizate la fabricarea lor. Aceste aspecte cum sunt cele de fibră, textură, culoare etc. nu pot fi considerate defecte sau deteriorări. De asemenea, Husqvarna Pădure & Grădină SRL depune toate eforturile pentru a afișa corect caracteristicile Produselor, inclusiv culorile. Cu toate acestea, culorile pe care Clientul le vede depind de sistemul informatic de operare utilizat și Husqvarna Pădure & Grădină SRL nu poate garanta faptul că respectivul sistem de operare afișează correct culorile.
7.7.8 Cumparatorul este responsabil pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, alta decât cea necesară pentru verificarea conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor. Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice, urme de folosire excesiva, interventii neautorizate, defecte neacoperite de termenii si conditiile de garantie vor fi acceptate la retur doar cu retinerea contravalorii necesare achitarii devizului pentru aducerea la conformitate.
Mai precis, valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valorii aducerii la conformitate.
Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
7.8 Produse livrate gresit
Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.
In caz de inlocuire produs, proces care este posibil doar cand produsul comandat este gresit livrat, mai intai este necesara verificarea produsul trimis de client si dupa trimitem produsul initial comandat. Pentru a parcurge acesti pasi, timpul de livrare promis pe pagina de produs si in pagina de checkout poate suferi modificari, in functie de timpul de livrare si verificare a produsului.
Toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (daca este cazul) vor fi suportate de către Husqvarna Pădure & Grădină SRL.
8.1 Tipuri de garanție:
(i) Garantia legala de conformitate (art. 9 alin. (1) din OUG nr. 140/2021)→ garantia obligatorie oferita de vanzator cumparatorului, astfel cum este aceasta prevazuta in cuprinsul OUG nr. 140/2021. Vânzătorul răspunde faţă de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
● Art. 9 alin. (1) din OUG nr. 140/2021: Legea stabileste un termen de 2 (doi) ANI de la data livrarii produsului, termen in care consumatorul poate reclama eventualele deficiente privitoare la conformitatea acestuia direct vanzatorului, DACA DEFICIENTELE EXISTAU LA MOMENTUL LIVRARII PRODUSULUI. Garantia de conformitate acopera doar neconformitatile care au existat înca din momentul livrarii bunurilor, nu orice neconformitate a produsului ce se poate produce ulterior achizitiei.
● Art. 10 din OUG nr. 140/2021: Orice neconformitate care este constatată în termen de 1 (un) AN de la data la care bunurile au fost livrate este prezumată a fi existat deja în momentul livrării bunurilor, până la proba contrarie sau cu excepţia cazului în care această prezumţie este incompatibilă cu natura bunurilor sau cu natura neconformităţii.
● În caz de neconformitate, consumatorul beneficiază de măsuri corective în condiţiile prevăzute la art. 11 din OUG nr. 140/2021. După caz, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor (în condițiile art. 12 din OUG nr. 140/2021), de a beneficia de o reducere proporţională a preţului (conform art. 13 din OUG nr. 140/2021) sau de a obţine încetarea contractului (conform art. 13 din OUG nr. 140/2021).
● Art. 11 alin. (7) din OUG nr. 140/2021: Consumatorii beneficiază de înlocuirea bunurilor în cazul în care neconformitatea acestora este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.
● Art. 11 alin. (8) din OUG nr. 140/2021: După expirarea termenului de 2 ani prevăzut la art. 9 alin. (1), consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
● Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea condițiilor prevăzute la art. 12 din OUG nr. 140/2021.
● Reclamatia se va depune la vanzator. Vanzatorul este obligat prin lege sa o primeasca atat timp cat este formulata in interiorul termenului de 2 ani de la achizitia / livrarea produsului. La reclamatia depusa, consumatorul este obligat sa anexeze bonul fiscal de cumparare a produsului si sa prezinte elementele necesare identificarii produsului, inscrise pe ambalaj sau eticheta.
(ii) Garantia comerciala (art. 2 pct. 12 din OUG nr. 140/2001)→ garantia comerciala are caracter conventional, fiind acordata de catre vanzator in mod voluntar. Acordarea garantiei comerciale, ale carei conditii trebuie mentionate expres in certificatul de garantie comerciala, nu exclude garantia legala de conformitate si nu limiteaza drepturile consumatorului oferite de catre lege. Din momentul in care clientul intra in posesia CERTIFICATULUI DE GARANTIE, orice problema de conformitate poate fi semnalata de catre clienti MAGAZINULUI sau direct CENTRULUI SERVICE in termenul de garanție comercială acordat, de la caz la caz. Clientul are posibilitatea de a semnala o neconformitate direct Centrului Service, în cazul în care optează pentru această variantă în certificatul de garanție sunt informații despre centrele service autorizate/specializate.
Toate categoriile de produse au certificate de garantie, exceptie fac Produsele consumabile (ex: lanțuri, ulei şi combustibili etc).
Reparaţiile sau înlocuirile în perioada garanţiei comerciale se efectuează într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 14 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii.
8.2 Pierderea garanției intervine în următoarele situații:
8.3. Procedura:
Daca clientul semnalează o neconformitate înăuntrul termenului de garanție conform legii, produsul va fi pus la dispozitia Husqvarna Pădure & Grădină SRL de către Client la oricare dintre distribuitorii nostri. Vezi lista distribuitorilor aici: husqvarna.com/ro/distribuitori-husqvarna . Produsul se va prelua in service, in baza unui proces verbal. Costurile preluării (incluzand costurile de transport), dacă există, fiind suportate de catre vânzător.
Pentru efectuarea măsurilor de remediere în condițiile legii, Husqvarna Pădure & Grădină SRL nu va putea percepe consumatorului nicio plată suplimentară, incluzând: costurile de livrare, de transport, costurile de manipulare, de diagnosticare, expertizare, demontare și montare, manoperă, valoarea materialelor și ambalare.
Husqvarna Pădure & Grădină SRL nu își asumă răspunderea pentru reclamațiile rezultate din (a) utilizare sau manipulare neprevăzută a Produsului, (b) utilizarea sau instalarea în combinație cu dispozitive/produse pentru care Produsul nu a fost prevăzut, sau (c) instalare incorectă, cu excepția situației în care instalarea incorectă este datorată unei deficiențe în instrucțiunile de instalare. Vă rugăm să aveți în vedere că, instalarea sau întreținerea neefectuate corespunzător pot duce la vătămări corporale sau la deteriorarea produsului. Atenționări privind siguranța și modul conform de operare al Produselor se regăsesc în Manual, documentațiile tehnice, ghidul de instalare și în celelalte instrucțiuni relative la utilizare, instalare și întreținerea Produsului. Respectați cu strictețe recomandările din cadrul acestor documente pentru a evita producerea oricăror pagube.
Daca service-ul emite o negație si trebuie inlocuit produsul sau rambursata contravaloarea produsului:
● Daca produsul este disponibil in stoc - Husqvarna Pădure & Grădină SRL tratează produsul ca oricare alt produs achiziționat, iar in cazul in care clientul doreste inlocuire, aceasta se proceseazǎ iar in cazul in care doreste rambursarea sumei, departamentul Relații Clienți Husqvarna Pădure & Grădină SRL va comunica Clientului procedura de rambursare.
● Daca produsul nu este disponibil in stoc - departamentul Relatii Clienti Husqvarna Pădure & Grădină SRL îi va comunica Clientului procedura de rambursare. Rambursarea fiind posibila in maxim 14 zile de la constatare. In cazul în care acest termen este depășit, clientul ia legatura cu departamenul Relații Clienți.
Într-o comandă nu poate fi utilizat mai mult de un voucher de reducere sau voucher de transport gratuit.
● Voucherele de reducere - Voucherele de reducere pot fi de doua tipuri: valoric (clientul primește o reducere de o suma fixă) sau procentual (clientul primeste o reducere imediată sau sub forma unui cupon în valoare de un procent din suma produselor eligibile),
Pentru aplicarea unui voucher de reducere se accesează în pagina de “Coșul meu” iar acolo clientul are posibilitatea să introducă în câmpul “Aplică un cupon de reducere” maxim un cod de reducere pe comandă.
Un voucher odată utilizat, acesta se dezactivează.
Pentru orice informație sau reclamație referitoare la site-ul Shop-husqvarna.ro, inclusiv cu privire la comenzi, Clienții se pot adresa telefonic la Serviciul Relații cu Clienții, apelând numărul +40213521802, disponibil de luni pana vineri intre orele 9:30 și 17:00.
De asemenea, Clienții pot transmite orice sesizări sau reclamații și prin următoarele modalitati alternative:
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizarilor este de 14 zile de la data primirii acestora.
Conținutul Website-ului Shop-husqvarna.ro este protejat de legile privind drepturile de proprietate intelectuală aplicabile, inclusiv dar fără a se limita la Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, precum și la orice alte legi sau regulamente aplicabile în temeiul cărora conținutul sau parte din conținut este protejat de drepturi de autor. Toate textele, formatările (inclusiv, fără a se limita la, selectarea, coordonarea și aranjarea materialelor pe Website-ul Shop-husqvarna.ro) și imaginile, graficele, animațiile, diagramele, instrumentele, aplicațiile, muzica,sunetele, articolele, copiile, materialele, fotografiile, mărcile, denumirile comerciale și logo-urile, precum și orice alte materiale și informații de pe aceste platforme sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală ale Husqvarna Pădure & Grădină SRL, subsidiarelor, afiliaților și ale licențiatorilor acestora (denumite în mod colectiv ”Conținutul”). Conținutul nu poate fi copiat, supus unor operațiuni de inginerie inversă, decompilat, dezasamblat, modificat, publicat pe alte website-uri, încadrat, schimbat, distribuit, redistribuit, licențiat, sub-licențiat sau transferat în orice formă de către Client.
Niciunul dintre elementele din Website nu va fi considerat a acorda direct, implicit, sau în orice alt mod, orice licență sau drept de a utiliza, în orice scop Conținutul, în tot sau în parte. Mărcile, logourile, siglele, emblemele și numele comerciale, atât înregistrate cât și neînregistrate (denumite, în mod colectiv, ”Mărcile”) afișate pe Website-ul Shop-husqvarna.ro sunt Mărci aparținând Husqvarna Pădure & Grădină SRL. Nimic de pe platforma nu trebuie interpretat ca acordând, în mod direct, implicit, sau în alt mod, orice licență sau drept de utilizare a oricărei Mărci sau alt semn distinctiv afișate pe Websiteul Shop-husqvarna.ro.
Clientul declară și înțelege că orice utilizare neautorizată a Conținutului, Mărcilor sau oricăror părți din acestea reprezintă încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale Husqvarna Pădure & Grădină SRL sau terților parteneri afiliați ai acestora și va atrage exercitarea de către aceștia a tuturor remediilor legale, cu angajarea răspunderii în condițiile legii. Husqvarna Pădure & Grădină SRL oferă Clientului o licență limitată, neexclusivă, revocabilă pentru a vizualiza, distribui, printa sau descărca orice Conținut, așa cum acesta este definit mai sus, de pe Website-ul Shop-husqvarna.ro, exclusiv pentru uzul său personal și în scopurile utilizării website-ului în scop domestic.
Clientul nu poate accesa sau utiliza Website-ul Shop-husqvarna.ro în niciun fel care ar putea sau care are scopul de a dăuna sau afecta cele doua platforme sau orice server sau rețea care stă la baza lor, sau de a interfera cu utilizarea și dreptul oricărei alte persoane sau entități de a utiliza Site-ul Shop-husqvarna.ro.
Website-ul poate conține legături („Link-uri”) sau trimiteri către alte website-uri/platforme pentru utilizarea cărora se vor aplica Termeni și Condiții de utilizare specifice, astfel cum sunt acestea specificate pe websiteurile/platformele respective, Husqvarna Pădure & Grădină SRL nefiind răspunzător și neasumându-și nicio obligație pentru conținutul respectivelor website-uri și/sau cu privire la orice alte legături sau trimiteri din acestea către alte website-uri sau pagini web.
Clientul declară și recunoaște că este de acord să despăgubească, în condițiile legii, Husqvarna Pădure & Grădină SRL și partenerii contractuali, respectiv angajații și colaboratorii, reprezentanții legali, și afiliații acestora, inclusiv dar fără a se limita la prejudicii materiale și/sau morale, incluzând dar fără a se limita la orice fel de daune, taxe și costuri rezonabile aferente consultanților externi (e.g., onorariile avocațiale) în legătură cu sau rezultând din:
Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română și dovedite în conformitate cu aceasta reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor Husqvarna Pădure & Grădină SRL, în condițiile legii.
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod necorespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil.
Dacă în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice cealalta parte de anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Husqvarna Pădure & Grădină SRL nu poate fi tras la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.
Aceste Termeni și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea sa depună reclamații către Serviciul Relații cu Clienții pentru a ajunge la o soluționare amiabilă.
Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din România.
PRIN UTILIZAREA WEBSITE-ULUI SHOP-HUSQVARNA.RO VĂ EXPRIMAȚI ÎN MOD EXPRES ACORDUL CU PRIVIRE LA URMĂTOARELE PREVEDERILE ACESTOR TERMENI ȘI CONDIȚII, INCLUSIV: PREVEDERI GENERALE; PRODUSELE COMERCIALIZATE, REGULI SPECIFICE, FUNCȚII ȘI OPȚIUNI PUSE LA DISPOZIȚIA CLIENTULUI; DREPTUL DE RETRAGERE; GARANȚII AFERENTE PRODUSELOR; PROPRIETATE INTELECTUALĂ; ALTE PREVEDERI; DESPĂGUBIRI; RECLAMAȚII ȘI LITIGII.